Verzendinformatie

De verzend- en afhandelingskosten voor Nederland bedragen € 4,99
De verzend- en afhandelingskosten voor België bedragen € 7,99
De verzend- en afhandelingskosten voor Duitsland bedragen € 7,99

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Superfout werkt eraan, na ontvangst van betaling, jouw bestelling direct klaar te maken. Bestellingen op werkdagen voor 16:00 besteld, worden doorgaans dezelfde werkdag verstuurd! (indien alle artikelen voorradig en direct leverbaar zijn). Dit geldt tevens voor achteraf betalen. Doorgaans worden deze bestellingen de volgende dag al geleverd!

Superfout verzendt zijn bestellingen via PostNL en DHL. Je wordt te allen tijden op de hoogte gehouden van de order status middels e-mail. Zodra we jouw pakket aan PostNL of DHL hebben overgedragen ontvang je tevens een Track & Trace code om de bestelling online te volgen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra de bestelling geplaatst is zullen wij ervoor zorgen dat je pakketje binnen 24 uur verwerkt wordt. Bestellingen die in het weekend op zaterdag en zondag geplaatst zijn zullen op maandag door PostNL verwerkt worden. Op de dag dat het pakket verzonden is ontvang je een verzendbevestiging per email met daarbij de Track & Trace code zodat je duidelijk kan volgen wanneer je pakketje bezorgd wordt. Bestellingen binnen Nederland zullen na het verzenden de volgende dag geleverd worden. Bestellingen binnen België zullen vaak de volgende dag al geleverd worden maar in ieder geval binnen 2 dagen na verzending. Op de snelheid kunnen wij helaas geen invloed  uit oefenen omdat wij afhankelijk zijn van de pakketbezorger.

Vragen over de status van jouw zending?

Heb je een vraag over de status van jouw zending of over de levering hiervan? Je kan gelukkig erg makkelijk contact met ons opnemen!
Klik op jouw track and trace code en klik rechts boven op contact.

Zit je mobiel?
Dan kan je helemaal naar beneden scrollen, hier staat een groene link die je linkt naar de contactpagina voor de klantenservice.