Vragen over jouw zending
Heb je een vraag over de status van jouw zending of over de levering hiervan? Je kan gelukkig erg makkelijk contact met ons opnemen!
Klik op jouw track and trace code en klik rechts boven op contact.
Zit je mobiel?
Dan kan je helemaal naar beneden scrollen, hier staat een groene link die je linkt naar de contactpagina voor de klantenservice.
Frequently Asked Questions
Hieronder staat een overzicht van de meest gestelde vragen aan ons. Heb je een vraag, en staat deze er niet tussen? Stuur ons gerust een mailtje via het formulier hiernaast en wij zullen z.s.m. een antwoord geven.
Bij Superfout verzenden wij jouw pakket vanaf €3.75 als brievenbuspakket. Heb je echter meerdere items waardoor jouw bestelling niet door de brievenbus past, dan berekenen wij €5.99 verzendkosten.
Om voor jou het betalen zo makkelijk mogelijk te maken hebben bieden wij vrijwel elke manier van betalen aan. Zo kan je bij ons betalen met: Ideal, Afterpay, Paypal, Creditcard, Bancontact, Sofort en als de voorkeur er naar uit gaat kan er ook betaald worden door middel van een vooraf overgemaakte betaling.
Bij Superfout hebben wij alle producten op de website op voorraad (tenzij anders aangegeven.) Wij richten er op om alle bestellingen dan ook binnen 24 uur te verzenden. Let wel op dat wij voor de verzending afhankelijk zijn van PostNL.
Het kan dus zo zijn dat uw bestelling een dagje vertraging heeft als het druk is bij PostNL. Mocht je rond de feestdagen een leuk cadeautje zoeken in de vorm van foute kersttrui of shirt, dan raden wij aan om deze bijtijds te bestellen.
Mocht je vragen hebben over onze levertijd, vul dan gerust het contact formulier in.
Veel van onze zendingen worden verzonden als brievenbuspakket, echter heeft postNL de slechte gewoonte om deze 48uur na ontvangst van de eerste scan op afgeleverd te zetten. Hierdoor kan het voorkomen dat jouw zending de status heeft gekregen dat deze in jouw brievenbus zit terwijl dit helemaal nog niet zo is. Waarom postNL dit doet blijft voor ons een raadsel gezien dit veel verwarring oplevert.
Graag willen je vragen om nog één aan twéé dagen geduld te hebben en de zending even af te wachten. De kans is erg groot dat jouw pakket bij postNL vertraging heeft opgelopen maar wel al in het sorteer / afleverprocess zit.
Mocht het zo zijn dat jouw pakket na deze twee dagen nog steeds niet in de brievenbus zit, neem dan gerust contact op met ons via het contractformulier op deze pagina zodat wij voor jou een onderzoek bij postNL kunnen laten opstarten zodat de zending alsnog spoedig bij jou op de deurmat valt.
Heb je vragen over jouw order bij Superfout, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.
Het kan natuurlijk altijd zijn het product wat je gekocht hebt niet bevalt. Retourneren is dan ook geen probleem.
Bij Superfout kan je altijd binnen 14 dagen jouw bestelling retourneren, indien deze aan onze onderstaande retour voorwaarden voldoet:
De kleding is niet gedragen en/of gewassen.(Kleding passen mag natuurlijk wel.)
Vanuit een hygiënisch oogpunt zijn wij genoodzaakt retouren van kleding welke gedragen is te weigeren bij inname. Zodra jouw retour geweigerd wordt stellen wij jou hiervan per e-mail op de hoogte. De zending zal dan aan jou retour worden gestuurd na het voldoen van de verzendkosten van deze verzending.
Let er dan ook goed op dat kleding die retour gestuurd wordt geen: voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren aanwezig zijn.
Natuurlijk mag je het shirt even passen, maar als wij bij retour constateren dat er bijv een penetrante zweetgeur aan zit, dan zal deze geweigerd worden.
Onze overige retoursvoorwaarden zijn:
– Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen. Indien er een kledingstuk is met een gebrek hieraan (Bijv. een gaatje) stel ons dan eerst op de hoogte, en probeer dit niet zelf te repareren.
– Producten die speciaal voor u gemaakt of besteld zijn (maatwerk) kunnen niet geretourneerd worden.
– Bijou en lingerie kan uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
– De originele kaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel. (indien aanwezig)
– Het artikel zit in de originele verpakking.
– Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper (Dit is in veel gevallen tussen de €3 en €6). Superfout raadt de klant aan om het retour zenden van een artikel indien nodig via aangetekende post te doen.
– Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
– Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen aan u terug te sturen en u de verzendkosten in rekening te brengen. Er zijn een paar producten bij ons die niet geretourneerd kunnen worden.
Om jouw retour zo snel mogelijk te kunnen verwerken willen we wel vragen of je ten alle tijden het retourformulier bij de retour kunt voegen. Download hier het retourformulier!
Heb jij een leuke actie of heb je een leuk evenement? Misschien ben jij wel de tofste Social media influencer van Nederland en wil je in ruil voor een shoutout wel een gratis truitje ontvangen, geen probleem! Wij staan altijd open voor toffe acties in samenwerking met jou! Stuur gerust een mailtje naar info@superfout.nl om samen naar de mogelijkheden te kijken.