Laatste Nieuws

We proberen onze winkel tijdens deze periode op een goede en veilige manier draaiende te houden, zodat jij toegang houdt tot de artikelen die je het hardst nodig hebt. We doen er alles aan om 24/7 online beschikbaar te blijven en artikelen snel en veilig te laten leveren. De bezorgers houden afstand of zetten bestellingen bij de voordeur om fysiek contact te vermijden.
 
Door de toenemende online vraag naar artikelen in de huidige situatie kan je pakket helaas vertraging oplopen door de extreme drukte bij PostNL. Hou rekening met een vertraging van 3-4 dagen. 
 
  • Update PostNL 24.12.21 09:38 – PostNL geeft aan dat door drukte zij nog niet alle pakketten hebben kunnen verwerken. Ze zijn druk bezig om dit te doen.
  • Update PostNL 24.12.21 08:22 – Er zijn knelpunten ontstaan binnen een aantal depots, waaronder Den Bosch, Amsterdam Zuid-Oost, Goes, Amersfoort, Rotterdam, Breda, Leeuwarden en Waddinxveen. We doen er samen met PostNL alles aan om deze pakketten zo snel mogelijk bij de klant te bezorgen.
  • Update Superfout 23.12.21 22:59 – Ongeveer 80% van onze zendingen is verwerkt. Zit die van jou er niet tussen? Hopelijk krijgt deze dan vannacht zijn eerste scan.
  • Update PostNL 23.12.21 14:38 – PostNL is momenteel hard bezig met alle zendingen te verwerken, helaas komen ze er niet aan toe om alle zendingen vandaag te verwerken
  • Update PostNL 23.12.21 08:52 – Bijna alle bestellingen die op maandag 20.11.21 door PostNL opgehaald zijn hebben inmiddels hun eerste scan gehad en hebben een actieve Track & Trace code. PostNL geeft aan dat door drukte zij nog niet alle pakketten hebben kunnen verwerken. Ze zijn druk bezig om dit te doen.
  • Update PostNL 22.12.21 10:12 – Het is momenteel drukker bij onze vervoerders als gevolg van de vele online bestellingen. Houd er rekening mee dat jouw pakketje mogelijk wat langer onderweg is. Het kan daarom voorkomen dat jouw zending nog geen (vervolg)scan heeft gehad. Wij raden je aan om nog even geduld te hebben. Onze vervoerders doen er alles aan om jouw pakketten zo snel mogelijk te bezorgen.

 

Help, mijn pakketje heeft vertraging!

Ten eerste willen we je natuurlijk bedanken dat je hebt gekozen voor onze foute kersttruien! Helaas kan het soms voorkomen dat een zending vertraging heeft opgelopen door de drukte bij PostNL. In het kort leggen we de stappen uit hoe het proces werkt: 

1) Je zending wordt hier in ons magazijn aangemaakt met een tracking nummer, deze krijg je vervolgens per mail toegestuurd in de bevestiging.

2) Eind van de dag haalt PostNL hier de pakketten op en hoort deze de volgende dag te bezorgen

3) Zodra PostNL de pakketten na het ophalen in het distributiecentrum een scan heeft gegeven en heeft verwerkt wordt de tracking code actief.

En bij Punt 3 gaat het deze dagen helemaal mis omdat ze de extreme drukte blijkbaar niet aan kunnen om alle pakketten gelijk te verwerken wat heel erg vervelend is. Je pakketje ligt dus wel al een tijdje bij PostNL (bij ons is alles netjes op tijd de deur uit gegaan) maar zij hebben hem nog niet verwerkt. In je tracking code lijkt het dus alsof het pakket nog niet aangeleverd is maar we willen duidelijk onderstrepen dat bij ons álle pakketten op tijd de deur uit zijn gegaan. Het probleem ligt bij PostNL die deze pakketten nog niet verwerkt hebben.

Waarom verwerkt PostNL mijn pakket niet?

En nu komt belachelijke verhaal van PostNL: Zij mogen maar een bepaald percentage vertragingen hebben in hun zendingen op jaarbasis. Begin deze week zijn veel pakketten vertraagd en om te zorgen dat niet nóg meer pakketten vertraging oplopen verwerken ze eerst de nieuwe pakketten. Zo komen er niet meer vertraagde pakketten bij, maar de pakketten die al vertraging hebben worden alleen meer en meer vertraagd. “Dat is belachelijk!” horen we je al denken…. en daar heb je helemaal gelijk in helaas dat vinden wij ook. We zijn zoveel mogelijk druk op PostNL aan het uitoefenen als mogelijk om de pakketten zo snel mogelijk te verwerken, maar communicatie met hen is op het moment echt heel slecht.

PostNL zegt dat jullie mijn pakket niet hebben verzonden!

Dit horen wij helaas vaker, en dat is een punt waar de PostNL service medewerker niet goed over geïnformeerd is. Je pakketje is door PostNL opgehaald en ligt in hun distributiecentrum te wachten op de eerste scan. Zodra deze scan is geweest wordt je pakketje met de tracking code actief. Zolang ze dat niet hebben gedaan zul je een melding in de tracking zien dat het pakket wel aangemeld is maar nog niet is aangeleverd.

In dit geval houdt dat in dat het dus wél bij PostNL ligt in hun verzendcentrum maar dat zij het pakket nog niet verwerkt hebben. De PostNL medewerker ziet deze melding ook en interpreteert dit als “het pakket is nog niet aan ons meegegeven” wat dus onjuist is. Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat wij pakketten niet verzonden hebben. Al onze pakketten zijn op de juiste dag klaargemaakt en door PostNL verzonden.

Wanneer kan ik mijn pakket wel verwachten?

PostNL geeft aan dat ze álle pakketten die besteld zijn deze week nog gaan bezorgen, dat zal inhouden dat je pakketje uiterlijk maandag komt.

Mag ik jullie hierover bellen?

Uiteraard mag je ons bellen/mailen/chatten en staan we altijd klaar om je te helpen. Helaas is bovenstaande info echt álles wat wij tot nu toe weten dus kunnen wij helaas geen extra informatie geven. Zodra er extra informatie vanuit PostNL beschikbaar is zal dat ook direct op deze pagina geplaatst worden. We raden je dus aan (hoe vervelend het ook kan zijn) om rustig af te wachten.

We snappen dat je heel boos en teleurgesteld kan zijn dat dit zo loopt, en dat zijn wij ook. Alsnog willen we jullie alvast een hele fijne feestdagen toewensen en we hopen dat je pakketje echt op tijd komt en PostNL zich gaat houden aan hun gemaakte beloftes.